با هم بخوانیم: مطالعه گروهی کتاب آناتومی افسردگی در فرهنگسرای فردوس

photo 2017 09 03 12 08 39 768x538 - با هم بخوانیم: مطالعه گروهی کتاب آناتومی افسردگی در فرهنگسرای فردوس

با هم بخوانیم: مطالعه گروهی کتاب آناتومی افسردگی در فرهنگسرای فردوس

با هم بخوانیم: مطالعه گروهی کتاب آناتومی افسردگی در فرهنگسرای فردوس 1280 896 logos

photo 2017 09 03 12 08 39 1024x717 - با هم بخوانیم: مطالعه گروهی کتاب آناتومی افسردگی در فرهنگسرای فردوس

با هم بخوانیم: مطالعه گروهی کتاب آناتومی افسردگی در فرهنگسرای فردوس

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در برنامه این هفته باشگاه کتاب فردوس که در روز دوشنبه 13 شهریورماه ساعت 17 برگزار می شود، داستان «آناتومی افسردگی» اثر “محمد طلوعی” با حضور نویسنده و هم چنین جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، معرفی و بررسی می شود.

در کتاب “آناتومی افسردگی” ما با سه داستان موازی مواجه هستیم که هر کدام به نوعی با دیگری در ارتباط است و روی هم تاثیر می‌گذارند. این کتاب در 284 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و توسط انتشارات افق منتشر شده است.

در این کتاب مخاطب با سه شخصیت رو‌به‌رو است. اول، دختری زیبا به نام پری آتش‌برآب که رابطه‌ای با کسی ندارد و به دنبال این است که جهان به صلح برسد. کاراکتر دوم پیرمردی با نام اسفندیار خاموشی است که به ایران بازگشته تا به هدفش برسد و شخصیت سوم مهران جولایی، جوان پولداری است که نمی‌داند چطور می‌تواند خوشبخت باشد.

نویسنده اثر، محمد طلوعی متولد 21 اردیبهشت 1358 در شهر رشت است. او دانش‌آموخته سینما از دانشگاه سوره و ادبیات نمایشی از پردیس هنرهای زیبایی دانشگاه تهران است. «قربانی باد موافق» نخستین رمان محمد طلوعی است که در سال 1386 منتشر و برنده‌ پنجمین جایزه ادبی «واو» یا رمان متفاوت سال شد. همچنین مجموعه داستان «من ژانت نیستم» نیز از همین نویسنده برنده دوازدهمین جایزه ادبی گلشیری شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.